Pages

Monday 23 December 2013

(TAHNIAH)Aril AF Sah Bergelar Suami Kepada Puteri Erma Adlinda




Syukur Alhamdulillah kini Aril AF atau nama sebenarnya Khairil Azam Pilus telah pun sah bergelar suami kepada Puteri Erma Adlinda binti Haji Megat Aminuddin, kira-kira jam 3.10 petang tadi di Kota Bharu, Kelantan. Kedua-dua mempelai kelihatan segak bergaya dan cantik menawan dalam persalinan serba putih.


Dalam majlis ini, pihak pengantin lelaki telah memberi sembilan dulang hantaran beserta mas kahwin berjumlah RM15,000 dan turut dibalas sembilan dulang oleh pihak perempuan. Pihak lelaki menerima hantaran berupa seutas jam tangan, sehelai baju T, sehelai seluar jeans, slingbag, tali pinggang, minyak wangi, kasut, sejadah beserta senaskah Al-Quran dan dompet.

 
Manakala pihak perempuan menerima seutas jam tangan, tas tangan wanita, senaskah Al-Quran, minyak wangi, kasut, sireh junjung, sejadah, kain dan cincin beserta sehelai cek mas kahwin berjumlah RM 15,000. Dalam pada itu, majlis persandingan akan diadakan untuk ahli keluarga di Wakaf Che Yeh, Kelantan dan seterusnya kenduri kesyukuran bagi sebelah keluarga Aril akan diadakan di Melaka dalam masa terdekat.







 Tahniah diucapkan buat Aril dan Erma atas pernikahan ini. Semoga rumahtangga yang dibina kekal bahagia sehingga ke akhir hayat. Tahniah!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online