Pages

Wednesday 25 December 2013

{UBAT} Ubat Mujarat untuk rawatan kanser




Jangan berputus asa dan putus harapan untuk hidup sekiranya anda disahkan oleh Pakar Perubatan bahawa anda mengidap KANSER, DARAH TINGGI ATAU KENCING MANIS atau apa-apa penyakit berkenaan kanser kerana ada penawarnya.

BERITA BAIK untuk pesakit KRONIK terutama pesakit kanser. Selalu apabila disahkan oleh Pakar Perubatan pada tahap ini, sudah dianggap terlambat untuk diubati lagi. Pesakit hanya akan diberitahu berapa lama jangka hanyat pesakit itu boleh hidup.


SILA SEBARKAN KEPADA AHLI KELUARGA ATAU KAWAN-KAWAN TENTANG DAUN BELALAI GAJAH INI. INSYAALLAH ADA YANG SEMBUH SETELAH MENGAMALKANNYA.

Tahukah anda bahawa Teh Daun Belalai Gajah boleh merawat pelbagai penyakit KRONIK terutama KANSER jika diamalkan secara berterusan? Dengan izin Allah, Teh Daun Belalai Gajah mampu menjadi penawar kepada:

*kanser payudara
*kanser prostate
*kanser paru-paru
*kanser uterus
*darah tinggi
*asid urik tinggi
*kencing manis
*pesakit dialisis
*buah pinggang

Walaupun tidak terbukti secara saintifik tetapi telah ada pesakit kanser yang telah sembuh/ kesihatan bertambah baik setelah mengamalkan makan/ minum daun belalai gajah ini.

Atas inisiatif pengeluar /penanam daun belalai gajah, mereka telah menghasilkan TEH DAUN BELALAI GAJAH yang dikatakan khasiatnya sama dengan memakan/ meminum Daun Belalai Gajah, malah apabila ia dihasilkan dalam bentuk TEH, ia akan tahan lama sehingga 3 tahun berbanding daun yang di petik hanya bertahan untuk dua minggu dan perlu diletakkan di dalam peti sejuk.

Teh Daun Belalai Gajah ini juga bagus untuk:

*menurunkan panas badan
*meredakan sakit
*radang paru-paru
*sakit jaundis
*hepatitis
*tulang patah
*anti kanser
*kencing manis
*darah tinggi
*sakit buah pinggang
*batu ginjal
*artritis
*reumatisme
*diabetis
*diuretic
*radang sakit pundi kencing

CARA HIDANGAN
Minum 1 uncang teh setiap hari. 1 uncang teh untuk secawan air panas (250ml). Rendam 1 uncang teh dalam air panas selama 5 minit dan sedia untuk diminum.

Isi kandungan 1 peket = 20 uncang.

-----------------------------

TESTIMONI
1. Seorang lelaki mempunyai masalah buah pinggang dan perlu dialisis. Satu hari dia pergi ke pusat dialisis untuk membersihkan darahnya. Doktor memberitahunya bahawa mereka tidak boleh membersihkan darahnya kerana darahnya tidak dapat mengalir mungkin kerana terlalu pekat. Selepas mengambil teh daun belalai gajah, bukan sahaja dia boleh menjalani dialisis tetapi sekarang dia hanya perlu menjalaninya dua kali dan bukan tiga kali seminggu.

2. Pada tahun 2008, Encik Lew Lian Hooi dari Taiping, Perak telah disahkan menghidap kanser tiroid peringkat 4. Kini beliau telah sembuh dari penyakit tersebut setelah mengamalkan daun belalai gajah segar.

3. Seorang wanita mempunyai tumor di payudara bersaiz telur ayam. Selepas sebulan mengamalkan daun belalai gajah segar, tumor mengecut menjadi saiz telur puyuh.

4. Seorang lelaki berumur 54 tahun mengidap kanser paru-paru tahap ke tiga. Telah menjalani rawatan kimo sebanyak 6 kali. Saiz ketumbuhan tumor sebelum amalkan daun belalai gajah adalah 29mm, 44mm, 76mm. Selepas 2 minggu amalkan daun belalai gajah ketumbuhan mengecut kepada 20mm, 27mm, 67mm.

5. Seorang wanita mengidap kanser uterus dengan saiz ketumbuhan 6cm dan dijadualkan untuk menjalani pembedahan. Setelah mengamalkan daun belalai gajah, ketumbuhan surut kepada 3.5cm. Doktor kata x perlu dibedah. Terus amalkan dan skrg ketumbuhan hilang.

6. Seorang wanita dari Kuala Lumpur mengidap kanser payudara dan paru-paru tahap 4. Telah membuang kedua2 payudara. Keadaannya amat lemah, tidak boleh makan, bergantung kepada IV drip dan terbaring di katil hospital. Ahli keluarga memberi minum air daun belalai gajah menggunakan tube ke mulut. Selepas seminggu pesakit mampu untuk makan dan dikeluarkan dari hospital. Pada hari ke 28 ketumbuhan telah susut dan hilang.

PERHATIAN
Semasa amalkan teh daun belalai gajah ini haruslah sedikit berpantang untuk kesan terbaik. Elakkan ambil gula, makanan bergula, madu, ikan kembung, 7 angled fish, ray fish, daging ayam, daging itik, keladi, beras pulut, butter atau planta, durian, sarang burung, ginseng atau mana2 herba lain. Cuba berpantang sementara untuk melihat hasil dari daun belalai gajah.

BERMINAT? KOMEN 'SAYA NAK' ATAU SMS / WHATSAPP / VIBER 0194553252 UNTUK KETERANGAN LANJUT.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online