Pages

Tuesday 4 March 2014

[ GEMPAR ] Lagi Pasangan Berzina Maut Ketika Lakukan Hubungan S3ks Di Indonesia!





Video: Gempar! Lagi pasangan Berzina Maut Ketika Lakukan Hubungan S3ks Di Indonesia! - Bagi yang tak kuat semangat mohon jgn tgk, ianya sangat2 ngeri dan bagi kanak2 yang baru berumur 18 tahun keatas, ibubapa harus ada disisi untuk menemani anda.. baca selanjutnya..

Misteri pasangan berzina yang maut dipercayai akibat melekat di bahagian kemaluan sering menjadi topik untuk blogger-blogger yang berkongsikan mengenai perihal dosa dan pahala, balasan Tuhan dan sebagainya.


Namun begitu, tidak ada pula yang mengupasnya dari aspek saintifik.
Foto dan video dikongsikan dengan komen-komen yang membabi buta tanpa berfkir.

Perihal ini turut berlaku di negara seberang, Indonesa. Sekeping foto yang memperlihatkan sepasang pasangan yang dikatakan maut akibat berzina dan melekat telah tersebar.
Sayangnya ramai yang cepat membuat kesimpulan, sedangkan gambar tersebut di ambil dari sebuah filem lakonan Julia Perez, Kutukan Arwah Santet!



Apakah yang sebenarnya berlaku?

Fenomena ini sebenarnya wujud dalam kehidupan manusia biasa, terutamanya kepada wanita. Ianya dikenali sebagai Vaginismus.


Apa pengertian vaginismus?

Vaginismus adalah keadaan di mana alat sulit wanita mengalami kekejangan otot dibahagian satu pertiga alat kelamin dan sekitar vagina.

Tahap kekejangan ini berbeza mengikut wanita.

Fenomena ini berlaku soalah-olah suatu reaksi penolakan untuk melakukan hubungan kelamin hinggalah ke tahap sentuhan pada alat sulit.

Situasi ini boleh dilihat dengan keadaan wanita yang sering mengepit kedua kakinya apabila ianya 'menyerang' seseorang. Menurut kajian, hanya 2-3% wanita dewasa mengalami sindrom ini.


Faktor-faktor vaginismus

Vaginismus boleh disebabkan oleh faktor fizikal ataupun psiko.

Beberapa faktor fizikal ialah:


* Gangguan selaput dara, termasuk sisanya yang tertarik kalau terjadi penetrasi penis.

* Infeksi yang menyebabkan luka di sekitar lubang vagina atau labia.

* Bekas koyakan selepas melahirkan anak yang tidak sembuh dengan baik.


Beberapa sebab psikis adalah:

* Latar belakang keluarga yang memandang seks sebagai sesuatu yang kotor, dosa atau memalukan. Jadi wanita itu dibesarkan dengan anggapan bahwa seks adalah sesuatu yang negatif.

* Pengalaman seksual yang traumatik, misalnya wanita yang pernah dperkosa baik pada masa kanak-kanak, remaja ataupun dewasa. Kalau pengalaman yang mengerikan itu terjadi setelah wanita berkahwin, ia dikenali sebagai vaginismus sekunder.

* Hubungan seksual yang kerap dan menimbulkan rasa ngilu akibat psiko. Kegagalan ereksi juga dapat menjadi penyebab.

* Rasa takut yang berlebihan untuk hamil.

* Rasa takut terkena penyakit kelamin.

Apa Akibatnya?


Akibat kekejangan otot vagina sepertiga dibahagian luar, maka hubungan seksual tidak dapat berlangsung. Ini menyebabkan zakar melentur secara melampau dibahagian yang menutup vagina. Andainya penetrasi zakar dapat dilakukan, ianya tidak sempurna dan menimbulkan rasa sakit yang teruk.


Jom tonton filem Kutukan Arwah Santet di bawah ini...


Wa Allahu'alam..

 sumber: ohdunia

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online